Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Header Ads

//

Canlı Akış

latest

Borçdan ve ihitiyactan kurtulamaya vesile olacak dualar

Bir anlaşmalı köle Ali'ya (ra) gelerek borcunu ödeyemez hale düştüğünü ve kendisine yardım etmesini ister. Ali (ra) da ona der ki: &...

Borçdan ve ihitiyactan kurtulamaya vesile olacak dualar
Bir anlaşmalı köle Ali'ya (ra) gelerek borcunu ödeyemez hale düştüğünü ve kendisine yardım etmesini ister. Ali (ra) da ona der ki:

"Sana Resülullah'ın Sav bana öğrettiği kelimeleri öğretmemi ister misin, Uhud dağı kadar borcun olsa Allah sana ödeme kolaylığı verir. Şöyle söyle:
"Allahümmekfini bihelalike an haramike ve ağnini bifadlike amman sivake" "Allah'ım! haramına karşı helalinle beni yetindir ve lütfunla beni senden başkasına muhtaç etme."

Ebu Said el-Hudri anlatıyor: Resulullah Sav. bir gün mescide girdiğinde Ensar dan Ebu Ümame adında bir adamı gördü de şöyle dedi:

Hayrola Ebu Ümame! namaz vakti seni mescidde oturmuş görüyorum .O da dediki :
Beni yakalayıp bir türlü bırakmayan borçlarım yüzünden burdayım ya Resüllallah. Resülullah Sav şöyle dedi:
 Allah'ın seni borç ve sıkıntıdan kurtaracağı bir takım kelimeler sana öğreteyim mi? O da buyur ya Resülullah , dedi. Sabah akşam şöyle de "Allahümme inni e'uzu bike minel hemmi vel hazen ve e'uzü bike minel aczi vel kesel ve e'uzü bike minel cübni vel buhl ve e'uzü bike min ğalebetiddeyni ve kahrirrical.

Hiç yorum yok